Vil du være med til at skabe et nyt Norfors, der agerer agilt i en forsyningsbranche præget af forandring, selskabsgørelse og konkurrenceudsættelse? Og vil du dele din viden om økonomisk regulering med os? Så søg jobbet som business controller i Norfors!
Norfors er på udkig efter en skarp business controller. Sammen skal vi skabe grundlaget for den forandring og omstilling, som Norfors står midt i. Vores affaldsenergianlæg skal selskabsgøres, og vi har taget fat på en omfattende strategiproces, hvor du som business controller kommer til at spille en afgørende rolle. Mere fjernvarme – og meget mere genbrug og mere genanvendelse, står på vores aktivitetslister.
Derfor er vi i Norfors i gang med at bygge vores økonomiafdeling op, så den modsvarer de mange nye krav og forventninger. Arbejdsgange professionaliseres, nye økonomiske styringsværktøjer implementeres og samarbejdet mellem ledelsen og Norfors afdelinger udvikles. Dine opgaver er defineret i krydsfeltet mellem drift og udvikling – og ikke mindst deltagelse i strategisk vigtige projekter. Hvis du gerne vil sætte dig selv i spil og trives med at spille ind med forslag, der forbedrer, så kom og styrk vores virksomhed. Vi har stor interesse i at lære af dig og af dine erfaringer, og vi vil gøre vores bedste for at skabe de bedst tænkelige rammer for, at du kan sætte din viden i spil hos os.
I din opgaveportefølje finder du blandt andet:
Opgaverne løser du selvstændigt men ofte i samarbejde med dine øvrige kollegaer i Norfors. Økonomiafdelingen består af ca. ti medarbejdere, som varetager økonomiske opgaver og supportfunktioner for Norfors tre selskabsområder.
Vi tilbyder en spændende og udfordrende rolle i en virksomhed i forandring. Du får mulighed for at præge og udvikle økonomifunktionen, og vi lægger vægt på at integrere dine erfaringer og viden i vores team.
Vi har en ide om, at du minimum har fem års erfaring fra en forsyningsvirksomhed. Din erfaring har givet dig indsigt i de særlige forhold, der gør sig gældende i en monopolvirksomhed og den særregulering, der knytter sig hertil.
For at få succes i stillingen skal du besidde en vis portion gåpåmod. Vi står midt i en forandringsproces, hvor der er fokus på en ny samarbejdskultur på tværs af organisationen.
Vi forventer, at du som ny business controller hos os har følgende kvalifikationer:
Løn efter relevant overenskomst for stillingen, dine relevante kvalifikationer samt din øvrige baggrund. Vi tilbyder bl.a. en god sundhedsforsikring og en attraktiv pensionsordning. Derudover har vi en aktiv personaleforening, der samler medarbejderne omkring virksomhedsbesøg, sommerfester, familie- og fisketure mv.
Er du interesseret i at få yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til adm. direktør Jette Miller på mail jmi@norfors.dk eller telefon 2194 4050.
Motiveret ansøgning + CV sendes via link til Jobindex nederst på siden. Vi indkalder løbende til samtaler og stillingen vil blive besat, når vi har fundet den rette person.
Stillingsopslaget lukkes, når vi har fundet den rette Business Controller.
I Norfors stiller vi om. Vi forbereder os til fremtiden. Vi leverer i dag fjernvarme til 60.000 husholdninger og virksomheder. Fjernvarme skal vi levere til flere. Affaldsenergien bliver selskabsgjort og produkterne på affaldsområdet bliver markedsgjort. Bliv en del af omstillingen hos os, hvis du tror på, at du har evnerne og drivet til at få den grønne omstilling til at ske i virkeligheden.
Vi opfordrer alle uanset alder, kønsidentificering, seksuel orientering, religion og etnicitet til at søge stillingen, fordi vi ved, at et alsidigt og inkluderende miljø er afgørende for at skabe en inspirerende og effektiv arbejdsplads.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.